شرکت ژنگ چانگ در نمایشگاه VIV Nanjing 2024

شرکت ژنگ چانگ در نمایشگاه VIV Nanjing 2024

نمایشگاه VIV Nanjing 2024 در زمینه پرورش دام و طیور و صنعت خوراک در تاریخ ۱۵ الی ۱۷ شهریور ماه در شهر نانجینگ چین برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های پیشرو و متخصصان صنعت خوراک و کشاورزی به بحث و اشتراک آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها پرداختند. در بین تمامی غرفه داران رده بالای حاضر در این نمایشگاه، شرکت ژنگ چانگ نیز به عنوان یک شرکت پیشرو در سطح بین‌المللی در زمینه تولید ماشین‌‌آلات خوراک حضور یافت.

شرکت ژنگ چانگ به عنوان شرکتی پیشرو و با سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال همواره مرزهای پیشرفت تکنولوژی در صنعت خوراک را گسترش داده است. راه‌حل‌های ارائه شده توسط ژنگ چانگ به بهینه سازی فرآیند تولید خوراک، افزایش بازدهی و تضمین خروجی باکیفیت کمک می‌کند و این شرکت به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای کارخانه‌های خوراک در سراسر جهان شناخته می‌شود.

در طول نمایشگاه، شرکت ژنگ چانگ آخرین نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های خود در زمینه تبدیل کارخانه‌های قدیمی به کارخانه‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت. بازدیدکنندگان علاقمند بسیاری در غرفه این شرکت حضور یافتند.

در این نمایشگاه شرکت ژنگ چانگ تخصص و توانایی خود در زمینه بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی و داده محور جهت بهینه سازی فرآیندهای تولید خوراک را به نمایش گذاشت و همچنین ماشین‌آلات با مصرف انرژی بهینه را در راستای تولید خوراک کم ضرر برای محیط زیست معرفی نمود.