خانه > خدمات > ماشین آلات خوراک آبزیان > وکیوم اسپری عمودی

وکیوم اسپری عمودی

وکیوم اسپری عمودی

وکیوم اسپری عمودی | سما گستر کهن

وکیوم اسپری عمودی

دستگاه وکیوم اسپری عمودی با قابلیت اسپری کردن یکنواخت با فواصل زمانی کوتاه و تضمین بهترین کیفیت خوراک

مجهز به سیستم نازل حلقوی هشت گانه بدون از دست دادن نقطه‌ای جهت اسپری کردن

مجهز به روتور چرخشی و دریچه تخلیه جدید و کاهش میزان پسماند و خرابی خوراک

مجهز به سیستم وکیوم مرحله به مرحله و کنترل تأثیر اسپری

ساخته شده از فولاد ضدزنگ در بخش‌های درتماس با مواد و تضمین ایمنی و سلامت خوراک

استفاده از برترین برندهای دنیا در ساخت قطعات دستگاه و تضمین عملکرد باکیفیت دستگاه

مشخصات فنی وکیوم اسپری عمودی

مدل دستگاه اندازه ذرات خوراک نرخ پسماند یکنواختی اسپری کردن افزودن مایعات زمان ماندگاری مواد در وکیوم حداکثر میزان وکیوم کردن زمان اسپری هر بچ
SZPL 2000,3000, 5000
1mm ~ 30mm
ratio ≤0.5%
Cv≤7%
%36 ~ 1
time ≤100mbar/5min
40mbar
5min ~ 7min

تکنولوژی و طراحی منحصر به فرد وکیوم اسپری عمودی ژنگ چانگ

دستگاه وکیوم اسپری عمودی اغلب جهت کوت کردن و افزودن طعم به خوراک پلت شده به کار می‌رود. به کمک این دستگاه طعم خوراک تولیدی بهتر می‌شود و به این ترتیب مصرف خوراک توسط آبزیان افزایش می‌یابد. این امر بخصوص در پرورش آبزیان که طعم و بافت خوراک در رفتار تغذیه‌ای حیوانات آبزی اثرگذار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علاوه بر بهبود طعم، مواد مغدی و مکمل‌ها بر روی سطح خوراک پلت شده اسپری می‌شوند. به عنوان مثال ویتامین‌های ضروری، مواد معدنی یا مکمل‌ها به خوراک تولید شده توسط دستگاه‌های پلت یا اکسترودر افزوده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود حیوانات آبزی رژیم غذایی کاملی را دریافت می‌کنند. به این ترتیب دستگاه وکیوم اسپری عمودی توزیع یکنواخت این مواد مغدی را تضمین می‌کند و کیفیت خوراک را افزایش می‌دهد.

ارتفاع دستگاه وکیوم اسپری عمودی ۴/۵ و عرض آن ۲/۲ متر است، ۴/۸ تن وزن دارد و حجم آن ۲۰۰۰ لیتر است و قابلیت درست کردن ۸۰۰ کیلوگرم مواد اولیه در هر بچ را دارد.

ساختار سه پایه‌ای دستگاه باثبات بوده و دارای رنگبندی سیاه و خاکستری و سطح آن از جنس فولاد ضدزنگ و سندبلاست شده است. از قطعات برترین برندها در سیستم وکیوم و آب‌بندی استفاده شده است. عملکرد خوب آب‌بندی، سیستم وکیوم باکیفیت و عمر خدمات‌دهی طولانی‌تر را به دنبال دارد. عملکرد کلی دستگاه وکیوم اسپری عمودی باثبات و قابل اطمینان می‌باشد و می‌تواند نیازهای مشتریان جهت فرمول‌سازی‌های متعدد را برآورده کند.

نازل و لوله جهت تخلیه سریع طراحی شده و تمیز کردن و نگهداری آسان است. ساختار دریچه تخلیه ثبت انحصاری شده و منحصر به فرد است. این دستگاه می‌تواند به سیستم هوای داغ مجهز شود و از رشد باکتری جلوگیری نماید و سطح بهداشت مورد نیاز مشتریان را برآورده کند. همچنین می‌تواند از برخی عناصر حساس موجود در مواد اولیه محافظت کند و به مشتریان کمک می‌کند تا به بهترین کیفیت محصول دست یابند.

دستگاه وکیوم اسپری عمودی

۱. سیستم نازل حلقوی هشت گانه بدون از دست دادن نقطه‌ای جهت اسپری کردن

۲. سیستم وکیوم مرحله به مرحله و کنترل تأثیر اسپری

۳. روتور چرخشی

۴. ساخته شده از فولاد ضدزنگ در بخش‌های درتماس با مواد و تضمین ایمنی و سلامت خوراک

 

وکیوم اسپری عمودی مجهز به سیستم کنترل هوشمند

سیستم کنترلی قابل تغییر که می‌تواند در سیستم کنترل موجود کارخانه ادغام شود و همچنین می‌تواند به صورت خودکار یا دستی کنترل شود. سیستم کنترل این دستگاه به صورت هوشمند قابلیت تغییر سیستم فرمولاسیون با توجه انواع مختلف خوراک پلت تولید شده توسط کاربران را دارد. همینطور این سیستم هوشمند می‌تواند از راه دور وضعیت عملکرد دستگاه را نظارت کند، به طور خودکار داده‌ها را جمع آوری کند و بلافاصله گزارش عملکرد دستگاه را ارائه دهد.

دستگاه وکیوم اسپری عمودی ژنگ چانگ، دامنه وسیع، یکنواختی و دقت بالا در افزودن مایعات داشته و این تکنولوژی و تجهیزات حرفه‌ای خوراک آبزیان می‌تواند به صورت کارآمد و دقیق نیازهای فرمول‌سازی گوناگون مشتریان را برآورده کند و توانایی رقابت در بازار را بالا ببرد.

 

 

کاتالوگ اطلاعات محصول

مشاهده کاتالوگ