پلت میل‌های ژنگ چانگ پاسخگوی نیاز شما برای تولید انواع مختلف خوراک

پلت میل‌های ژنگ چانگ پاسخگوی نیاز شما برای تولید انواع مختلف خوراک

تا کنون پلت میل‌های شرکت ژنگ چانگ به بیش‌از ۹۵۰۰ واحد صنعتی فروخته شده است. فرآیند تولید خوراک مناسب، مصرف انرژی، فرآیند پخت مناسب مواد، پشتیبانی قوی برای تولیدکنندگان خوراک برای ساخت خطوط تولید خوراک یا به‌روزرسانی خطوط قدیمی فراهم می‌کند.

ژنگ چانگ نسل اول دستگاه پلت میل تولید خوراک پلت در چین را در دهه ۱۹۷۰ توسعه داد. طی ۵۰ سال گذشته، ژنگ چانگ با جمع‌آوری تجربیات غنی در تولید و تسلط بر فن‌آوری پیشرفته ساخت، انواع مختلف پلت میل‌ها با خروجی‌های متفاوت شامل خوراک دام و طیور، خوراک میگو و ذرات زیست‌توده (بایومس) را توسعه داده تا طراحی‌ها و راه‌حل‌های مطابق نیاز مشتریان فراهم کند و تقاضاهای مختلف بازار را برآورده نماید.

پلت میل خوراک‌ دام و طیور مدل SZLH 1208

پلت میل خوراک‌ دام و طیور مدل SZLH 1208 ژنگ چانگ دارای بیشترین ظرفیت تولید(۷۵-۵۵ تن بر ساعت)در چین است. سیستم اندازه‌گیری دمای یاتاقان، بلافاصله دمای یاتاقان اصلی را کنترل می‌کند و بر این اساس قبل از خرابی، آن‌را اعلام می‌کند. سیستم روغن‌کاری و خنک‌کننده خارجی می‌تواند با حرکت دایره‌ای به صورت همزمان هم دمای روغن و یاتاقان اصلی را پایین بیاورد و هم یاتاقان اصلی را روغن کاری کند. دستگاه برقی جرثقیل دای می‌تواند کارایی مونتاژ دای و رولر را بهبود ببخشد. همچنین این  پلت میل مجهز به دستگاه تنظیم برش برقی مکانیزمی است که دقت ضریب یکنواختی را بهبود می‌بخشد.

پلت میل خوراک میگو مدل SZLH 880X

پلت میل خوراک میگو مدل SZLH 880X ژنگ چانگ قابل استفاده برای تولید خوراک میگو شناور روی آب و خوراک میگو غوطه‌ور در آب می‌باشد. مجهز به مکانیسم تخلیه پنوماتیک خارجی است و طراحی اسکراپر به گونه‌ای است که تخلیه روان مواد و عملکردی باثبات را تضمین می‌کند. کاندیشنر ایزوله شده جکت‌دار (دوجداره) و کاندیشنر دابل شفت با قابلیت حرکت شفت‌ها در خلاف جهت یکدیگر به عمکرد بهتر فرآیند کاندیشنینگ (پخت) کمک می‌کند.

پلت میل چوب مدل MZLH 858

سیستم شفت اصلی مجهز به ساختار دابل ساپورت، جهت جلوگیری از لرزش می باشد و نیروی اکستروژن بیشتری از دای به دست آورد. دستگاه کنترل خارجی دای و رولر قادر به تنظیم شکاف بدون ایجاد وقفه در کار است. اجزای کلیدی مانند شفت اصلی، چرخ‌دنده و غیره از فولاد آلیاژی با کیفیت ساخته شده‌اند. با انتقال دنده بالاتر و گشتا‌ر انتقال بزرگ‌تر می‌توان از افزایش ۱۵ درصدی تولید اطمینان حاصل کرد.

ژنگ چانگ متعهد به ارائه تجهیزات خوراک درجه یک و راه‌حل‌های سیستماتیک برای مشتریان در سطح بین‌المللی و همچنین ایجاد مزیت رقابتی متفاوت برای مشتریان با تجهیزات پیشرفته، کنترل کیفیت بسیار خوب و سهم بیشتر در توسعه پایدار صنعت خوراک است.