پروژه جدید خوراک حیوانات خانگی ژنگ چانگ

پروژه جدید خوراک حیوانات خانگی ژنگ چانگ

اخیرا، خط تولید خوراک حیوانات خانگی با ظرفیت ۲ تن بر ساعت که توسط شرکت ژنگ چانگ در اکوادور  اجرا شد رسما به پایان رسید و شروع به کار کرد.

در مواجهه با افزایش رقابت در بازار، مشتری تصمیم به ساخت یک خط تولید خوراک اکسترود شده برای حیوانات خانگی یا آبزیان گرفت. بر اساس همکاری‌های‌ خوب قبلی در کارخانه خوراک دام و طیور، ژنگ چانگ به عنوان برند چینی مطرح در زمینه تولید ماشین‌آلات خوراک دام، طیور و آبزیان مجدد توسط مشتری انتخاب گردید.

قبل از شروع پروژه خوراک آبزیان و حیوانات خانگی، برنامه طراحی جامع از چیدمان، فرآیند، تجهیزات انطباق یافته با نیاز، نصب و راه اندازی، کنترل الکتریکی گرفته تا فناوری تولید و غیره ارائه شد.

اکسترودر خوراک

ساختار علمی، عملیات متوازن. ظرفیت تولید بالا، مصرف انرژی کم و عمر مفید طولانی.

میکرو پلووایزر عمودی(آسیاب پودری)

این دستگاه برای خرد کردن میکرونی خوراک حیوانات خانگی، خوراک ماهی اکسترود شده، خوراک میگو، خوراک مارماهی، خوراک لاک پشت و مواد اولیه برای حیوانات کوچک جسه در کارخانجات بزرگ یا متوسط خوراک مناسب است.

دستگاه کوتر درامی

مایع اسپری شده با کیفیت است و به صورت کامل و یکنواخت با سطح پلت در تماس است.

درزگیری مخصوص، بدون گردوغبار و نشتی روغن، محیطی تمیز را تضمین می‌کند.

خط تولید هوشمند و خودکار، عملیات آسان و پایدار

برای مشکلات به وجود آمده طی مرحله راه اندازی، مهندسان ژنگ چانگ اقدامات به موقع برای بهینه‌سازی فرآیند کل سیستم و اطمینان از تولید باثبات، ایمن و کارآمد خوراک آبزیان و حیوانات خانگی انجام می‌دهند.