مکمل و افزودنی های خوراک

سما گستر کهن در راستای تکمیل و توسعه خدمات خود و تأمین مواد اولیه کارخانجات تولید خوراک دام, طیور و آبزیان و همچنین واحدهای پرورش دام و طیور به ارائه محصولاتی همچون ویتامین‌ها و مواد معدنی، اسیدهای آمینه (متیونین، لیزین و ...)، مکمل‌های تغذیه‌ای، افزودنی‌های خوراک، پرمیکس و کنستانتره‌های تغذیه‌ای نیز می‌پردازد.

مکمل و افزودنی‌های خوراک

یکی از بهترین روش‌های تولید خوراک دام و طیور مغذی استفاده از کنسانتره با کیفیت بالا است. خرید، اندازه‌گیری و مخلوط کردن همه مواد به طور جداگانه، ریسک عدم اختلاط همگن را افزایش می‌دهد به همین دلیل استفاده از کنسانتره توصیه می‌شود زیرا مواد ضروری از قبل مخلوط شده و به درستی محاسبه و فرموله شده‌اند.

 

کنسانتره طیور

کنسانتره‌های وارداتی ما ترکیبی از تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب و افزودنی‌های مورد نیاز مانند آنتی اکسیدان‌ها، رنگدانه‌ها و آنزیم‌های مخلوط با پروتئین‌های با قابلیت هضم پذیری بالا هستند. کنسانتره‌ها بر اساس نیاز طیور تولید می‌شوند و درصد آن‌ها از ۱٪ تا ۵٪ از خوراک کامل را تشکیل می‌دهند و انتخاب آن بر عهده‌ی مشتری است.

مواد ضروری تشکیل دهنده‌ی خوراک طیور از قبل با یک منبع پروتئینی بالا جهت تولید محصول نهایی بهتر و همگن‌تر مخلوط می‌شوند. کنسانتره‌ها در برابر حرارت پایدار هستند و به راحتی برای تولید خوراک طیور با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این کنسانتره‌ها برای اطمینان از رشد بهتر، مصرف خوراک و ضریب تبدیل بهینه توصیه می‌گردد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.